dc.contributor.author |
Κωνσταντίνου, Γεώργιος |
|
dc.date.accessioned |
2024-07-18T20:08:30Z |
|
dc.date.available |
2024-07-18T20:08:30Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.citation |
Κωνσταντίνου, Γ., 2003. Η παρασήμανση της μουσικής έκφρασης μετά την εφαρμογή της νέας μεθόδου γραφής της εκκλησιαστικής μουσικής (1814) σε ελληνικές και ρουμανικές πηγές (Doctoral dissertation, Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Μουσικών Σπουδών). |
en_US |
dc.identifier.other |
10.12681/eadd/30200 |
|
dc.identifier.uri |
http://195.251.111.89:8555/xmlui/handle/123456789/2359 |
|
dc.description |
760 σ., ευρ.
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική) |
en_US |
dc.description.abstract |
N/A |
en_US |
dc.language.iso |
el |
en_US |
dc.publisher |
Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Μουσικών Σπουδών |
en_US |
dc.subject |
Εκκλησιαστική μουσική |
en_US |
dc.title |
Η παρασήμανση της μουσικής έκφρασης μετά την εφαρμογή της νέας μεθόδου γραφής της εκκλησιαστικής μουσικής (1814) σε ελληνικές και ρουμανικές πηγές |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |